22 OCAK İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

Ekranların sevilen yarışması İşte Benim Stilim de bu hafta 2 yarışmacı birden elendi. İşte Benim Stilim Ünlüler sezonunda 3. haftaya gelindi ve bu haftanın elenen isimleri belli oldu. İşte elenen isim hakkındaki bilgiler.
İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler sezonunda üçüncü eleme heyecanı bu akşam yaşanıyor. Toplamda 16 ünlü ismin yarıştığı İşte Benim Stilimde bir kişi yarışmaya veda ediyor. 22 Ocak Cuma günü İşte Benim Stilimde kim elendi. Merakla beklenen bu sorunun cevabı yazımızın devamındadır.

Hafta boyunca her gün farklı kombinler yaparak giydikleri kıyafetler sonucunda yarışmacılar jüriden aldıkları puanlar sonucunda bu haftayı tamamladılar ve bu sezonun üçüncü gala gecesi 22 Ocak Cuma bu akşam yapılıyor. Yarışmadan elenen isimlerin kimler olduğu aşağıdadır. Bu hafta boyunca eleme potasına kalan isimler Yeşim Erçetin, Hatice Çarpar, Yasemin Öztürk ve Sevil Uyar oldu. Bu isimler arasından elenen isimler Yasemin ve Yeşim oldu.

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER
YEŞİM ERÇETİN ve YASEMİN ÖZTÜRK
ELENDİ
22 Ocak Cuma akşamı Ünlüler sezonunun ilk gala gecesi ile ekrana gelen İşte Benim Stilim 2016'da bu akşam üçüncü hafta eleneni belli oluyor. Ayrıca bu akşam İşte Benim Stilim 2016 konuk jüri üyesi Saba Tümer oldu. 22 Ocak Cuma İşte Benim Stilim 2016 da bu gece konsept İkonlar konsepti oldu.

22 Ocak Elenen İsimler YASEMİN ve YEŞİM Oldu
22 Ocak 10 Bin TL Ödülü GİZEM ÖZDİLLİ Kazandı.

22 OCAK KIYAFETLERİ KİM NE GİYDİ>>

İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
Simge Tertemiz Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Pelin Suade Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Esra Balamir Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Aslı Zen Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevil Uyar Kimdir>>
Hatice Çarpar Kimdir>>
Yasemin Öztürk Kimdir>>
Gizem Özdilli Kimdir>>
Elif Ece Uzun Kimdir>>

işte benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim ünlüler 22 ocak elenen isim, 22 ocak işte benim stilimde kim elendi, 22 ocak işte benim stilim gala gecesi, işte benim stilim ünlüler 22 ocak elenen isim, işte benimde kim elendi, ünlülerden kim elendi, ünlüler eleme gecesi,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top