iste-benim-stilim-2016

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER 22 OCAK CUMA KIYAFETLERİ

22 Ocak Cuma günü kombinleri ile hangi yarışmacı kaç puan aldı detaylar yazımızdadır.
Bu sezon ünlü isimlerin yarıştığı İşte Benim Stilimde birbirinden ünlü ve güzel 16 yarışmacı yer almaktadır. İşte Benim Stilim 2016'da yarışmacılar 22 Ocak Cuma bugün ne giydiler ve kaç puan aldılar.
İşte Benim Stilimde yarışanlar ünlü isimler olunca beklentide artmaktadır. Hepimizin tanıdığı isimlerin yer aldığı İşte benim Stilim 2016 Ünlülerde bakalım bugün kim ne giydi ve kaç puan aldılar. 22 Ocak Cuma günü eleme potasına giren, giyilen kıyafetlerin detayları ve alınan puanlar yazımızın devamında olacaktır.
22 Ocak İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı?

Sevil Uyar 22 Ocak Kıyafeti: Kırmızı ve omuzlarından askılı sırt dekoltesi olan kalem etekli bir abiye siyah küçük el çantası ve siyah topuklu ayakkabı ile kombini tamamlamıştır.
Ayakkabı 150 TL Çanta 200 TL Elbise 1500 TL
Hakan Akkaya 8 puan - İvana Sert 8 puan - Neslihan Yargıcı 8 puan
Toplam 24 Puan

Elif Ece Uzun 22 Ocak Kıyafeti: Siyah bisiklet yaka kolsuz belden kemerli, etek kısmı kabarık ve arkaya doğru uzanan bir abiye siyah el çantası birde siyah topuklu ayakkabı ile cuma kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 50 TL Çanta 50 TL Elbise 1000 TL
Hakan Akkaya 10 puan - İvana Sert 10 puan - Neslihan Yargıcı 10 puan
Toplam 30 Puan

Esra Balamir 22 Ocak Kıyafeti: Geniş açık yaka uzun kollu üzerinde turuncu ve gri renklerde parlak taşlar olan mini bir elbise gri el çantası birde platform topuklu düz gri bir ayakkabı ile kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 290 TL Çanta 150 TL Elbise 3850 TL
Hakan Akkaya 8 puan - İvana Sert 7 puan - Neslihan Yargıcı 7 puan
Toplam 22 Puan

Tuğçe Özbudak 22 Ocak Kıyafeti: Üst kısmı gri tonlarda yakalı tüllü ve üzerinde taşlar olan gömlek tarzında olan ve alt tarafı belden kemerli kabarık mavi etek olan bir abiye elbise giyerek mavi el çantası ve siyah topuklu ayakkabı ile kombini tamamladı.
Ayakkabı 350 TL Çanta 50 TL Elbise 3500 TL
Hakan Akkaya 9 puan - İvana Sert 9 puan - Neslihan Yargıcı 10 puan
Toplam 28 Puan

Gizem Özdilli 22 Ocak Kıyafeti: Mavi kolsuz ve bisiklet yakalı yakasında ve belinde gri taş desenleri olan dar bir abiye giyerek mavi el çantası ve mavi gri renkli topuklu bir ayakkabı ile kombinlemiştir.
Ayakkabı 650 Çanta 70 TL Elbise 700 TL
Hakan Akkaya 9 puan - İvana Sert 8 puan - Neslihan Yargıcı 8 puan
Toplam 25 Puan

Kıyafetler Birazdan Eklenecektir....

İşte Benim Stilim 22 Ocak Cuma günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bugünün En Güzel Giyineni Kim?

İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
Simge Tertemiz Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Pelin Suade Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Esra Balamir Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Aslı Zen Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevil Uyar Kimdir>>
Hatice Çarpar Kimdir>>
Yasemin Öztürk Kimdir>>
Gizem Özdilli Kimdir>>
Elif Ece Uzun Kimdir>>

işte benim stilim 22 ocakta giyilen kıyafetler, işte benim stilim ünlüler cuma günü giyilen kıyafetler, işte benim stilim 22 ocak pelin suade kiyafetleri, 22 ocakta simge tertemiz ne giydi, işte benim stilimde bugün kim ne giydi, işte benim sitilim 2016 kim ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 22 ocak alınan puanlar, 22 ocak günün en kötüsü kim oldu, eleme potasına kim girdi, 22 ocak kim yüksek puan aldı, işte benim stilim 22 ocak kim elendi,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top