AÖL AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ SINAV SONUÇLARI TIKLA ÖĞREN

AÖL Sınav Sonuçları Açıklandı..
Liseyi dışardan bitirmek isteyen onbinlerce öğrencinin girdiği Açık Öğretim Lisesi sınav sonuçları açıklandı.

AÖL Açık Öğretim Lisesi sınav sonuçları 26 Nisan 2016 Salı bugün açıklanıyor.
Sınava giren açık lise öğrencileri sisteme giriş yaparak sınav sonuçlarını öğrenebilecekler. Peki Açık Öğretim Sınav sonuçları nasıl nerden öğrenilir. İşte Ayrıntılar...

2016 Yılı Açık Öğretim Lisesi Sınav Sonuçlarını aşağıdaki bağlantı yardımı ile açılan sayfadan öğrenci bilgilerinizi girerek öğrenebilirsiniz.
2016 AÖL Sınav Sonucu Öğren..


AÖL SINAV SONUÇLARI TIKLA>>

Yukarıda verilen bağlantı yardımı ile açılan sayfada istenilen öğrenci numaranız, şifreniz ve güvenlik kodunu girerek aol, açık öğretim lisesi sınav sonuçlarınızı öğrenebilirsiniz..AÖL öğrenci girişi yaptıktan sonra AÖL sınav sonuçları 2016 sonuçlarını görerek başarı dereceğinzi ölçebilirsiniz. Peki AÖL sınavlarında puanlama nasıl yapılır? AÖL yeni sınav sistemi nasıl işliyor?


AÖL mezun olmak için;http://gunceltime.blogspot.com
Toplam Dönemin: en az 8 ve üzeri,
Toplam Kredinin: 192 ve üzeri,
Alan Kredisinin (alanlı okuyanlar için): 80 ve üzeri olması gerekir.

Bunların öğrencilik durumlarına göre dağılımı şöyle;
Alanlılar için: 112 kredi ''ortak'', 80 kredi ise ''alan'' kredisi olması,
Alansızlar için: 120 kredi ''ortak'', 72 kredi ise ''seçmeli'' derslerden tamamlanması gerekiyor. Tabi bunlar mezun olmak için gerekli kredilerin alt limiti, daha fazla bir kredi ile de mezun olabilirsiniz.
http://gunceltime.blogspot.com
Açık Öğretim Lisesi takvimi
2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem sınav sonuçlarının internette yayınlanması: 25 Ocak 2016
2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı II. dönem yeni kayıt işlemleri: 18 Ocak-5 Şubat 2016
Kaydı alınan öğrencilerin veri girişlerinin sisteme son giriş tarihi: 5 Şubat 2016
2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı II. dönem kayıt yenileme işlemleri: 25 Ocak-5 Şubat 2016
II. dönem ders seçme ve sınav merkezi güncellemesinin açılması: 18 Ocak 2016
II. dönem ders seçme ve sınav merkezi güncellemesinin kapatılması: 8 Şubat 2016
II. dönem sınav giriş yerlerinin internette yayınlanmaya başlanılması: 14 Mart 2016

açık öğretim lisesi sınav sonuçları, aol sınav sonuçları, aöl sonuçları, 26 nisan acik ogretim sinav sonuclari, aöl sonuçlarını öğren, açık öğretim sınav sonuçları ekranı, 26 nisan sinav sonuclari, açık öğretim lisesi sonuçlari açıklandı mı, ne zaman açıklanacak,
- Reklamlar -

1 yorum:

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top