iste-benim-stilim-kiyafetleri
19 EKİM İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

Son olarak Nazlı Hamarat'ın elendiği İşte Benim Stilim All Starda bir hafta geri kaldı ve yeni haftaya başlandı. İşte bu hafta yarışmacıların giydikleri kıyafetler ve gün gün aldıkları puanlar.

En son Nazlı Hamarat'ın elendiği yarışmada bu haftanın eleneni merakla beklenmektedir. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 19 Ekim 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 19 Ekim 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

19 Ekim İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Emel Özkızıltaş 19 Ekim Kıyafeti: Emel Özkızıltaş bugün Siyah belden daraltmalı arka kısmı uzun tunik ve altına siyah mini şort giyen Emel bordo çorap giyerek ve siyah apartman topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 400 TL Çanta 800 TL Elbise 150 TL Şort 50 TL
Nur Yerlitaş 7 Puan - İvana Sert 7 Puan - Kemal Doğulu 7 Puan
Toplam 21 Puan

Zeynep Öztürk 19 
Ekim Kıyafeti: Zeynep Öztürk bugün beyaz gömlek elbise üzerine siyah penye aksesuar ve siyah çorap çizme ile yürüyüşünü tamamladı.
Ayakkabı 400 TL Çanta 70 TL Gömlek 150 TL Aksesuar 180 TL
Nur Yerlitaş 8 Puan - İvana Sert 8 Puan - Kemal Doğulu 8 Puan
Toplam 24 Puan

Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) 19 Ekim Kıyafeti:  İkizlerden Nurcan deri ceket elbise Aycan ise deri etek ve kolları kesik ceket ile ajan konseptinde ekrana geldi.
Nur Yerlitaş 8 Puan - İvana Sert 8 Puan - Kemal Doğulu 7 Puan
Toplam 23 Puan

Ayşegül Doğan 19 Ekim Kıyafeti: Ayşegül Doğan bugün deri askılı büstiyer, yüksek bel çizgili pantolon, siyah kolye ve siyah stiletto ile sahneye çıktı.
Ayakkabı 89 TL Çanta 80 TL Pantolon 600 TL Büstiyer 150 TL
Nur Yerlitaş 8 Puan - İvana Sert 9 Puan - Kemal Doğulu 8 Puan
Toplam 25 Puan

Nihal Candan 19 Ekim Kıyafeti: Nihal Candan bugün mavi kot ceket, şort etek ve gözlük ile okul konsepti ile podyuma çıktı
Ayakkabı 150 TL Çanta 70 TL Ceket 170 TL Tişört 36 TL
Nur Yerlitaş 5 Puan - İvana Sert 5 Puan - Kemal Doğulu 5 Puan
Toplam 15 Puan

Kıyafetler Eklenecektir...

İşte Benim Stilim All Star 19 Ekim 2015 Pazartesi, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Sara Koçoğlu Kimdir>>
Ayşenur Balcı Kimdir>>
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Melek Balkan Kimdir>>

işte benim stilim 19 ekimde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilim 19 ekim aysenur balci kiyafetleri, 19 ekimde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 19 ekim alınan puanlar, 19 ekim günün en kötüsü kim oldu,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top