gulben-ergen-yeni-albumu
GÜLBEN ERGEN KALBİMİ KOYDUM ALBÜMÜ

Pop müziğin sevilen isimlerinden olan Gülben Ergen Uzun bir aradan sonra yeni albümünü dinleyicileri ile buluşturdu. Son olarak Aşkla Aynı Değil isimli single albüm çıkaran sevilen sanatçı Gülben Ergen şimdi ise 14 şarkının yer aldığı yeni Kalbimi Koydum adlı albümünü müzikseverlerin beğenisine sundu. Gülben Ergen'in merakla beklenen yeni albümü müzik marketlerde yerini almıştır. Güzel sanatçıya Yıkıl Karşımdan isimli şarkı Mustafa Sandal'ın hediyesidir. Bu hediyeyi Rising Star yarışmasında veren Mustafa Sandal barışma hediyesi olarak verdiğini söylemiştir. Yazımızın devamında sevilen sanatçı Gülben Ergen'in Kalbimi Koydum isimli yeni albümünün şarkılarını ve albümdeki şarkıların sözlerini bulabilirsiniz. İşte Gülben Ergen 2015 yeni albüm şarkıları..

Gülben Ergen Kalbimi Koydum Albüm Şarkıları

1- Gülben Ergen - Aşk mı Para mı
2- Gülben Ergen - Aşkla Aynı Değil
3- Gülben Ergen - Bugünün Sevdalısı
4- Gülben Ergen - Geçmişle Bir Derdim Yok
5- Gülben Ergen - Kalbimi Koydum Şarkı Sözleri>>
6- Gülben Ergen - Kusura Bakma
7- Gülben Ergen - Özelimsin
8- Gülben Ergen - Özledim Seni Ben
9- Gülben Ergen - Panda
10- Gülben Ergen - Pervane
11- Gülben Ergen - Sana Bıraktım
12- Gülben Ergen - Seninle Olmak Var Ya
13- Gülben Ergen - Yaklaş Yaklaş
14- Gülben Ergen - Yıkıl Karşımdan Şarkı Sözleri>>

Gülben Ergen'in Kalbimi Koydum ismini verdiği yeni albümünde daha önceden Oğuzhan Koç ile birlikte söylediği Aşkla Aynı Değil isimli şarkıda yer alırken, bu albümde birde Bora Duran ile de düet yapmıştır. Ayrıca albümün belki de en özel ve önemli şarkısı olan Yıkıl Karşımdan şarkısının sözleri ve müziği Mustafa Sandal'a aittir. Mustafa Sandal barışmalarının hediyesi olarak Gülben Ergen'e Yıkıl Karşımdan isimli şarkıyı hediye etmiştir.

gülben ergen yeni albümü, gülben ergen kalbimi koydum albümü, gülben ergen kalbimi koydum şarkıları, gulben ergen kalbimi koydum yeni albümü, gülben ergen yeni albüm şarkıları, gülben ergen yıkıl karşımdan şarkısı, gulben ergen kalbimi koydum albümündeki şarkıların sözleri, gülben ergen 2015 kalbimi koydum sarki sozleri,
- Reklamlar -

1 yorum:

  1. gulben ergen kalbimi koydum yerine sarkisi super gozel yorum yapmisdir

    YanıtlaSil

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top