iste-benim-stilim-kim-elendi
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 9 EKİM KİM ELENDİ 

İşte Benim Stilim All Star da bir hafta daha geride kaldı ve bu haftanın eleneni bu akşam belli oluyor. 9 Ekim Cuma akşamı saat 21:45 de başlayacak olan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde bu haftanın ve yarışmanın eleneni belli oldu. Bilindiği gibi hafta içinde yayınlanan programlarda kötü giyinen ve üzgün surat işareti alanlar direk elemeye kalan isimler olmaktadır. Bu Hafta içerisinde üzgün surat işareti alan kişiler gala gecesinde doğrudan elemeye kalacaklardır. Eleme gecesinde 3 yarışması eleme potasında olmakta ve 3 kişi arasından eleme yapılacaktır. Yarışmada jüri oyları ile potadan çıkan isimler olurken geriye kalan 2 isim ise bu akşam elemeye kalıp aralarından bir kişi bu hafta elenen isim olacaktır. Yarışma esnasında tüm ayrıntıları sizlere anlık olarak aktaracağız. 9 Ekim akşamı ise bu hafta içerisinde eleme potasına giren kişilerden bakalım yarışmaya veda eden isim kim olacaktır. İşte bu haftanın eleme gecesinde yaşananlar ve ayrıntılar..

9 EKİM İŞTE BENİM STİLİM MELEK BALKAN ELENDİ 

Jüri Kim Gitsin Dedi 
Nur Yerlitaş Melek gitsin dedi.
Kemal Doğulu Melek gitsin dedi.
İvana Sert Nazlı gitsin dedi.
Uğurkan Erez Melek gitsin dedi.
www.gunceltime.blogspot.com 
9 Ekim İşte Benim Stilim All Star Elemeye Kalanlar Kimler
Pazartesi Melek Balkan (Elemeye Kaldı)
Salı Sara Koçoğlu (Elemeye Kaldı)
Çarşamba Emel Özkızıltaş
Perşembe Ezgi Ünal
Cuma Nazlı Hamarat (Elemeye Kaldı)

9 Ekim akşamında İşte Benim Stilim gala gecesinde konsept ** konsepti oldu ve yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle hünerlerini sergilediler. Gecenin sonunda ise Jürinin oyları ile .. elenen isim oldu.

Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim all star kim elendi, işte benim stilim bu hafta eleneni kim oldu, 9 ekim iste benim stilimde kim elendi, 9 ekim iste benim stilim all star elenen kim oldu, 9 ekim elenen isim, iste benim stilim 9 ekim eleme gecesi, iste benim stilimde kim elendi, bu hafta iste benim stilimde kim elendi, işte benim stilim nihal mi, ezgi mi, gülşah mı elendi,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top