MURAT BOZ JANTİ ŞARKI SÖZLERİ

Yakışıklı sanatçı Murat Boz yeni albümü ile yaza merhaba dedi. Murat Boz Janti ismini verdiği yeni albümü ile sevenlerinin karşısına çıktı. Birbirinden güzel 12 şarkının yer aldığı Murat Boz'un yeni albümü müzik marketlerde yerini aldı.

12 muhteşem şarkılık Janti isimli yeni albümünü çıkaran Murat Boz birde klip çekmiştir. Yine albümle aynı ismi taşıyan çıkış parçası olan Janti şarkısına klip çeken Murat Boz video müzik kanallarında da yerini aldı.

Murat Boz Janti şarkısı ve klibi oldukça beğenilirken şarkının sözleri merak edilmeye başlandı. Murat Boz janti şarkı sözleri, Murat boz yeni şarkısının sözleri gibi araştırmalar yapıldı. İşte Murat Boz Janti şarkı sözleri..


Murat Boz Janti Sözleri 
Gözü karaydı, Siyahtan kömürdü 
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta 
Yürüyünce saatler, dururdu. 
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umrunda? 
Ah be gülüm 
Sana benden nasıl jantim yol olur 
Sen beni ittin 
Bilemezsin kendimden geçtim 
Gelemem kendime yar 
Gelemem kendime kolay kolay 
O zaman, gel yanımda kal...


Gel de bu gece yıkılsın 
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına 
Beni tanırsın 
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına 
Ve bu gece yıkılsın 
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına 
Başım önde kapına geldim 
Yalanı da gör arada açı kuluna

Murat Boz'un yeni şarkısı olan Janti'nin sözleri Onur Özdemir ve Alper Narman'a aittir. Janti şarkının bestesi ise Özdemir, Narman ve Gürsel Çelik'e aittir. 
Albüm ve Şarkı Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz..

murat boz janti şarkıs sözleri, murat boz yeni şarkısı, murat boz janti sozleri, murat bozun yeni şarkısı, murat boz janti albümü indir, murat boz 2016 janti sözleri,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top