İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER BİRİNCİSİ KİM OLDU

İşte Benim Stilim de bir sezonun daha sonuna gelindi. Kısa süre önce başlayan İşte Benim Stilim Ünlüler yani 5. sezon bu akşam sona eriyor. Erken final kararı alan İşte Benim Stilim Ünlüler sezonu 5 Şubat Cuma akşamı final bölümü ile ekrana gelecek. Peki İşte Benim Stilim birincisi kim oldu. Ünlülerden İşte Benim Stilim'i kim kazandı. İşte ayrıntılar.

Birbirinden ünlü isimlerin yarıştığı İşte Benim Stilim de bu sezon geriye sadece 5 yarışmacı kaldı ve bu beş kişi içerisinden birisi İşte benim Stilim 2016'nın birincisi olacak bu sezonun en stil kadını ünvanını alacaktır. Bu akşam birincinin belli olmasının hemen ardından 8 Şubat Pazartesi günü İşte benim Stilim yeni sezon ile tekrar ekranlarda olacaktır. İşte ünlüler sezonunu kazanan isim ve finale kalan isimler..

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ
GİZEM ÖZDİLLİ
OLDU

İşte Benim Stilim 5. sezon yani ünlüler sezonunun birincisi GİZEM ÖZDİLLİ oldu.

İşte Benim Stilim Finale Kalanlar Kimler
- Gizem Özdilli
- Pelin Suade
- Berna Öztürk
- Tuğçe Özbudak
- Simge Tertemiz

Bu son hafta içerisinde hergün bir yarışmacının elendiği ve erken final yapmak zorunda kalan İşte benim Stilim 2016 Ünlüler sezonunu sonuna gelindi ve yarışmacının birincisi bugün belli oluyor. Bir sezon boyunca mücadele eden ve finale kadar gelen 5 isimden bakalım kim birinci olacaktır.

İşte Benim Stilim Ünlülerde Kim Birinci Olacak?
5 Şubat Cuma akşamı ekrana gelecek olan final bölümü ile yayınlanacak olan sevilen yarışmada alınan sms sonuçları ve kazanan isim belli olduğu anda burada olacaktır. Sizde düşüncelerinizi yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.

Sizce Birinci Kim Olur
Pelin Suade mi?
Gizem Özdilli mi?
Berna Öztürk mü?
Simge Tertemiz mi?
Tuğçe Özbudak mı?

iste benim stilim ünlüler kim kazandı, ünlülerde kim birinci oldu, iste benim stilim ünlüler birincisi kim oldu, işte benim stilimi kim kazandı, 5 şubat iste benim stilim ünlüler birincisi, iste benim stilim ünlüler final, finale kimler kaldı iste benim stilim ünlüler, 5 şubat iste benim stilim finalistleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top