19 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

Bu hafta yeni bir eleme gecesi ile ekranlara gelecek olan İşte Benim Stilimde 19 Şubat Cuma akşamı elenen isim belli oldu. Yeni sezonun 2. eleme gala gecesi Cuma bu akşam gerçekleşiyor.

Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilim 2016 da yine renkli yarışmacılar yer almaktadır. Hafta içi yayınlanan bölümlerde puan alarak geçiren yarışmacılardan bir kişi bu akşam elenerek yarışmaya veda edecektir.
Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert ve Hakan Akkaya'nın olduğu İşte Benim Stilim de 19 Şubat Cuma günü eleme gecesinde kim elendi ve bu akşam yarışmaya veda eden isim kim oldu tüm bu merak edilenler yazımızın devamındadır. İşte bu akşam elenen isim..

19 Şubat İşte Benim Stilim
ÖZGE SARI
Elendi

19 Şubat İşte Benim Stilim Gala Gecesinde:
Yarışmacıların elenmesi için söylediği isim Bahar Candan oldu.
En az puan alarak elemeye kalanlar ise Dilara Yaşar ve Özge Sarı oldu.
Haftanın birincisi Bahar olduğu için eleme listesinden çıktı.
19 Şubat Cuma elenen isim ise Özge Sarı oldu.

İşte Benim Stilimde Haftanın Birincisi Bahar Candan oldu ve 5 000 TL sahibi oldu.

Birbirinden güzel 12 güzel yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde dikkat çeken isimlerden biride Nihal Candan'ın kardeşi olan Bahar Candan olmaktadır. Toplam 12 yarışmacıdan bu akşam Cuma günü gala gecesinde Özge Sarı elenen isim oldu. Ayrıca bilindiği gibi yarışmada her hafta para ödülü de verilmektedir.

İşte Benim Stilim 19 Şubat gala gecesinin konsepti 70'ler, 80'ler, 90'lar konsepti oldu ve yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetler ile podyuma çıktılar.

İşte Benim Stilim 6. Sezon yarışmacıları Kimler
- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran

işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim 19 şubat elenen kim oldu, 19 şubat işte benim stilim kim elendi, işte benim stilimde bu akşam kim elendi, iste benim stilim elenen kim, 19 subat iste benim stilim elenen, dilara mı özge mi elendi,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top