İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 12 ŞUBAT

TV8'in efsane yarışma programı İşte Benim Stilim tüm hızıyla devam ediyor. Geçtiğimiz hafta yeni sezonuna başlayan İşte Benim Stilim yarışmasında bugün yeni sezonun ilk eleme gecesi yaşanmaktadır. 

Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilim 2016 da yine renkli yarışmacılar yer almaktadır. Hafta içi yayınlanan bölümlerde puan alarak geçiren yarışmacılardan bir kişi bu akşam elenerek yarışmaya veda edecektir. Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert ve Hakan Akkaya'nın olduğu İşte Benim Stilim de 12 Şubat Cuma günü eleme gecesinde kim elendi ve bu akşam yarışmaya veda eden isim kim oldu tüm bu merak edilenler yazımızın devamındadır. İşte bu akşam elenen isim..

12 Şubat İşte Benim Stilim
DİCLE TURGAL
Elendi

Birbirinden güzel 12 güzel yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilimde dikkat çeken isimlerden biride Nihal Candan'ın kardeşi olan Bahar Candan olmaktadır. Toplam 12 yarışmacıdan bu akşam Cuma günü gala gecesinde Dicle Turgal elenen isim oldu. Ayrıca bilindiği gibi yarışmada her hafta para ödülü de verilmektedir. 

İşte Benim Stilimde Haftanın Birincisi Yeşim Aydın oldu ve 5 000 TL sahibi oldu.

İşte Benim Stilim 12 Şubat gala gecesinin konsepti Kırmızı Halı konsepti oldu ve yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetler ile podyuma çıktılar. Bu gecenin konuk jüri üyesi Banu Alkan oldu. Banu Alkan şarkıları ile geceye damga vuran isim oldu.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI
- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran

işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim 12 şubat elenen kim oldu, 12 şubat işte benim stilim kim elendi, işte benim stilimde bu akşam kim elendi, iste benim stilim elenen kim, 12 subat iste benim stilim elenen,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top