iste-benim-stilim-6-sezon

İŞTE BENİM STİLİM 6. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER

TV8'in sevilen yarışma programı İşte benim Stilimde yeni bir sezon daha başlıyor. Ünlüler sezonunun bitmesi ile birlikte 6. sezona başlayan yarışmada yine birbirinden güzel yarışmacılar yer almaktadır.

İşte Benim Stilimde ayrıca bu sezon Nur Yerlitaş tekrar jüri koltuğunda olacaktır. İşte Benim Stilim 6. sezonda yer alacak olan yeni yarışmacılar hakkındaki bilgiler ve yarışmacıların isimleri yazımızın devamındadır. 8 Şubat Pazartesi ilk bölümü ile ekrana gelecek olan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları arasında oldukça iddialı isimler yer almaktadır. Özellikle sevilen yarışmacı Nihal Candan'ın kardeşi Bahar Candan yarışmaya damga vuracak isimler arasında yer almaktadır. Peki İşte benim Stilim 6. sezon yarışmacıları kimler? İşte ayrıntılar..

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları Kimler

- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte benim Stilim 6. sezon jüri üyeleri arasında Nur Yerlitaş, İvana Sert ve Hakan Akkaya yer almaktadır. Sunuculuğunu yine Öykü Serter'in yaptığı İşte Benim Stilim yeni sezonda ayrıca puanlama sistemi de değişmektedir. Yeni sezonda haftanın birincisi alınan puanlarla belli olacaktır. Hafta içi hergün alınan puanlar ile en yüksek puanı alan yarışmacı haftanın birincisi olacak ve birinci olduğu hafta ödül alacaktır.

Sevilen jüri üyesi Nur Yerlitaş'ın tekrar geri dönmesi ile birlikte yeni sezona başlayan İşte Benim Stilim 6. sezonda bakalım neler olacak ve nasıl bir sezon bizleri bekliyor olacak. İlerleyen günlerde göreceğiz. Ayrıca yeni sezon yarışmacılarının tümünü burada bulabilir ve yarışmacıların biyografi bilgileri ile resimlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni Sezon Hakkındaki Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim yeni sezon yarışmacıları kimler, işte benim stilim 6. sezon yarışmacı isimleri, iste benim stilim 6. sezon yarışmacıları kim, iste benim stilim bahar candan kimdir, iste benim stilim yeni yarışmacılar, ibs yeni yarismacilarin resimleri,
- Reklamlar -

1 yorum:

  1. benim favorim belli.Iste benim stilim unluler iyiki bitti.Cok kotuydu

    YanıtlaSil

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top