2 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

Final haftasına giren ve bu hafta hergün eleme yapılacak olan İşte Benim Stilim Ünlülerde dün haftanın ilk elenen ismi belli oldu ve Esra Balamir yarışmaya veda etti. Şimdi gözler 2 Şubat İşte Benim Stilimde kim elendi sorusuna çevrildi.

Erken final kararı alan ve 5 Şubatta bitecek olan İşte Benim Stilim'in yeni sezonu yani İşte Benim Stilim 6. sezon olarak 8 Şubat'ta ekranlarda olacaktır. İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları bir bir belli olurken bu akşam yarışmadan elenen isimde belli oldu.

İşte Benim Stilim Ünlülerde 2 Şubat Salı akşamı elenen isim belli oldu. Bu hafta her gün eleme heyecanı yaşanacak olan yarışmada elenen isim hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır. 2 Şubat Salı günü İşte Benim Stilimde kim elendi. Merakla beklenen bu sorunun cevabı yazımızın devamındadır.

2 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM
ASLI ZEN
ELENDİ

2 Şubat Elenen İsim ASLI ZEN Oldu

İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
Simge Tertemiz Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Pelin Suade Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Esra Balamir Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Aslı Zen Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevil Uyar Kimdir>>
Hatice Çarpar Kimdir>>
Yasemin Öztürk Kimdir>>
Gizem Özdilli Kimdir>>
Elif Ece Uzun Kimdir>>

işte benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim ünlüler 2 şubat elenen isim, 2 şubat işte benim stilimde kim elendi, 2 şubat işte benim stilim, işte benim stilim ünlüler 2 şubat elenen isim, işte benimde kim elendi, ünlülerden kim elendi, ünlüler eleme gecesi,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top