İŞTE BENİM STİLİM NİL KARATAŞ KİMDİR

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması başlıyor. Birbirinden başarılı ünlü isimlerin yer alacağı İşte Benim Stilimde bu sezon hepimizin tanıdığı ve sevdiği isimler yer alırken yarışmanın jüri üyelerinde de değişiklik olmaktadır. Nur Yerlitaş'ın yerine Neslihan Yargıcı ve Kemal Doğulu'nun yerine ise Hakan Akkaya gelecektir. Hem yarışmacılar ve hemde jüride değişiklik olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında yer alanlardan bir tanesi de Nil Karataş isimli yarışmacıdır. Peki Nil Karataş kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu kaçtır işte Nil Karataş hakkındaki merak edilenler.

İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Nil Karataş Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan ve dikkat çeken isim olan Nil Karataş 1986 yılında İstanbul da doğmuştur. İlk olarak O Ses Türkiye yarışmasına katılmış ve başarılı olan isimlerden biridir. O Ses Türkiye yarışmasından sonra Yemekteyiz programına da katılan ve iyice tanınan bir isim haline gelen Nil Karataş daha sonra kendi albümünü çıkararak müzik piyasasında yer almaya başlamıştır.
O Ses Türkiye ile yıldızı parlayan başarılı ve güzel şarkıcı Nil Karataş "Mühür" isimli albümü ile hayranlarının karşısına çıktı. 5 şarkıdan oluşan albümün aynı adı taşıyan çıkış şarkısı Mühür için başarılı müzisyen Berkay ile düet yapmıştır. Keman çalmayı çok seven başarılı sanatçı şimdi ise İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ile ekranlarda olacaktır.
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Nil Karataş Yaşı: 29
Nil Karataş Boyu: 1,69
Nil Karataş Kilosu: 60

işte benim stilim nil karataş, işte benim stilim ünlüler nil karataş kaç yaşında, işte benim stilim nil karataş kıyafetleri, işte benim stilim nil karataş kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, nil karataş, nil karataş kimdir, nil karataş kaç yaşında, nil karataş boyu kilosu kaç, nil karataş resimleri, ibs nil,

Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Nil Karataş Resimleri
- Reklamlar -

2 yorum:

  1. Yarışmanın kavgacisi bu belli oldu

    YanıtlaSil
  2. Yarışmanın kavgacisi bu belli oldu

    YanıtlaSil

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top