iste-benim-stilim-all-star-kiyafetleri
2 KASIM İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

Yeni bölümü ile bugün ekrana gelen sevilen yarışmada yine birbirinden güzel kıyafetler giyen yarışmacılar günü tamamladılar ve puanlarını aldılar işte alınan puanlar ve günün kötüsü olan isim.

En son Zeynep Öztürk'ün elendiği yarışmada bu haftanın eleneni merakla beklenmektedir. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 2 Kasım Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 2 Kasım 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

2 Kasım İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Ezgi Baylar 2 Kasım Kıyafeti: Sİyah boğazlı kazak üzerine gri deri bluz giyen Ezgi, gri deri etek ve siyak çorap giyerek siyah yarım bot siyah askılı çanta ile kombini tamamladı.
Ayakkabı 500 TL Etek 300 TL Bluz 300 TL Kazak 79 TL Çanta 80 TL
Nur Yerlitaş 7 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 6 Puan
Toplam 20 Puan

Gülşah Yılmaz 2 Kasım Kıyafeti: Sıfır kol siyah etek kısmı yırtmaçlı düğmeli bir elbise ve siyah stiletto ayakkbı giyerek kombini tamamladı.
Ayakkabı 50 TL Elbise 99 TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 5 Puan
Toplam 17 Puan

Çiğdem Çelik 2 Kasım Kıyafeti: Kahverengi gögüs kısmı çarpraz kesik yırtmaçlı uzun bir elbise giyerek üzerine uzun siyah ceket giyen Çiğdem siyah topuklu ayakkabı ve siyah el çantası ile kombini tamamladı.
Ayakkabı 90 TL Elbise 80 TL Ceket 160 TL
Nur Yerlitaş 7 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 6 Puan
Toplam 20 Puan

Nihal Candan 2 Kasım Kıyafeti: Nihal gri kısa belden kemerli elbise giyerek içerisine beyaz gömlek giymiştir. Siyah opak çorap ve siyah rugan babet ayakkabı ile saat desenli siyah bir çanta ile kombinlemiştir.
Ayakkabı 250 TL Çanta 140 TL Elbise 150 TL

Özden Cerrahoğlu 2 Kasım Kıyafeti: Özden bebe yaka gri uzun kollu fileli bir elbise giyerek siyah topuklu süet ayakkabı ile podyuma çıktı.

Kıyafetler Eklenecektir....

2 KASIM PAZARTESİ GÜNÜ GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 2 Kasım 2015 Pazartesi, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Zeynep Öztürk Kimdir>>
Sara Koçoğlu Kimdir>>
Ayşenur Balcı Kimdir>>
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Melek Balkan Kimdir>>

işte benim stilim 2 kasımda giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilim 2 kasım aysenur balci kiyafetleri, 2 kasımda nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 2 kasım alınan puanlar, 2 kasım günün en kötüsü kim oldu,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top