iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
1 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star geçen hafta verilen büyük ödül son model bir arabanın ardından bu hafta yeni bölümleri ile devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star yeni bölümü ile 1 Ekim 2015 Perşembe günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 1 Ekim 2015 Perşembe günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 1 Ekim 2015 Perşembe günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

1 Ekim İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Didem Akın 1 Ekim Giydiği Kıyafet: Didem gri bir pantolon ceket takın giyerek içerisine siyah bluz ve siyah bir kıravat takan Didem kahverengi el çantası ile siyah bir ayakkabı ile kombini tamamladı.
Ayakkabı 80 TL Pantolon 150 TL Ceket 300 TL Çanta 100 TL Büstiyer 94 TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 15 Puan

Nihal Candan 1 Ekim Giydiği Kıyafet: Yeşil yarım boğaz kolsuz bir kazak ve altına siyah mini şort giyen Nihal, siyah çanta ile yeşil sarı mavi renkli bir bot giyerek kombinlemiştir.
Ayakkabı 260 TL Kazak 40 TL Çanta 100 TL Şort 60 TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 15 Puan

Ayşenur Balcı 1 Ekim Giydiği Kıyafet: Yeşil bol salaş bir kazak giyen Ayşegül siyah deri etek siyah ayakkabı ve siyah çanta ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 189 TL Etek 230 TL Çanta 89 TL Kazak 99 TL
İvana Sert 7 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 19 Puan

Ayşegül Doğan 1 Ekim Giydiği Kıyafet: Siyah uzun bol gömlek giyen Ayşegül gömlek üzerine kürk yaka taktı ve siyah uzun çizme ile siyah püsküllü çanta takarak kombinini tamamladı.
Çizme 290 TL Gömlek 100 TL Çanta 75 TL Kürk Yaka 100 TL
İvana Sert 8 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 23 Puan

Kıyafetler eklenecektir...

İşte Benim Stilim All Star 1 Ekim 2015 Perşembe, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim? 
www.gunceltime.blogspot.com 
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 1 ekimde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star perşembe günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 1 ekim aysenur balci kiyafetleri, 1 ekimde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 1 ekim alınan puanlar, 1 ekim günün en kötüsü kim oldu,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top