iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
30 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star geçen hafta verilen büyük ödül son model bir arabanın ardından bu hafta yeni bölümleri ile devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star yeni bölümü ile 30 Eylül 2015 Çarşamba günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 30 Eylül 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 30 Eylül 2015 Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

30 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Ayşegül Doğan 30 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşenur bugün beyaz gömlek puantiyeli boğazında broşu olan üzerine de açık kahverengi v yaka mini elbise ve kırmızı kadife çizme giyerek eline zümrüt yeşil çanta ile podyuma çıktı.
Çizme: 269 TL Elbise: 99 TL Gömlek: 89 TL Çanta: 69 TL
İvana Sert 5. Puan  -  Kemal Doğulu 5. Puan  -  Nur Yerlitaş .5 Puan
Toplam 15 Puan

Gülşah Yılmaz 30 Eylül Giydiği Kıyafet: Gülşah bugün,uzun kollu boğazlı mini kırmızı kazak tarzı tunik elbise gibi bir şey kafasında kafasında kırmızı şapka ve kırmızı çizme ve siyah çantası ile  ve file çoraplarıyla podyumda yürüdü.
Çizme: 299 TL  Elbise: 349 TL Çanta: 139 TL Şapka: 16 TL
İvana Sert 9 puan  -  Kemal Doğulu 9  Puan  -  Nur Yerlitaş 10 Puan
Toplam 28 Puan

Özden Cerrahoğlu 30 Eylül Giydiği Kıyafet:Özden bugün siyah mini elbise altına siyah puantiyeli çorap üzerine gri panço giyerek ve çizmes olarak siyah ince topuklu siyah çanta ile podyuma çıktı.
Ayakkabı: 750 TL Çanta: 500 TL Kaban: 199 TL Elbise: 99 TL
İvana Sert 9 puan  -  Kemal Doğulu 9 Puan  -  Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam 27 Puan

Emel Özkızıltaş 30 Eylül Giydiği Kıyafet:Emel bugün,turkuaz göğsünde siyah çiçeği olan uzun sıfır kollu bacak yırtmacı olan bir abiye ve siyah parlak küçük cüzdan çanta ve  bantlı topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.
Ayakkabı: 90 TL Çanta: 230 TL Elbise: 100 TL Takı: 20 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 19 Puan

Nihal Candan 30 Eylül Giydiği Kıyafet: Mavi ve siyah renkli deri ceket ve içine siyah bluz ve mavi kot bir pantolon giyen Nihal mavi sırt çantası ve siyah uzun topuklu bir ayakkabı giyerek kombini tamamladı.
Ayak 250 TL Ceket 93 TL Pantolon 120 TL Çanta 100 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 19 Puan

Ezgi Baylar 30 Eylül Giydiği Kıyafet: Ezgi bugün siyah ceket ve mini siyah şort giyerek ceket içerisine beyaz gömlek ve siyah papyon takan Ezgi uzun siyah bir çizme file çorap ve leopar desenli küçük el çantası ile kombini tamamladı.
Çizme 700 TL Şort 60 TL Çanta 70 TL Gömlek 70 TL Ceket 100 TL
İvana Sert 9 Puan  -  Kemal Doğulu 9 Puan  -  Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam 18 Puan

Nazlı Hamarat 30 Eylül Giydiği Kıyafet: siyah beyaz çizgi desenli uzun yüksek bel bol etek ve kırmızı bluz giyerek üzerine siyah deri ceket giyen Nazlı siyak askılı çanta takarak kombini tamamladı.
Ayakkabı 300 TL Etek 350 TL Bluz 28 TL Ceket 150 TL Çanta 150 TL
İvana Sert 8 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 23 Puan

Didem Akın 30 Eylül Giydiği Kıyafet: Didem kahverengi çiçek desenli uzun bir kaban ve içerisine beyaz bluz giyerek siyah dar pantolon ile siyah stiletto ayakkabı ve kahverengi çanta ile kombinlemiştir.
Ayak 179 TL Pantolon 149 TL Çanta 179 TL Kaban 300 TL Bluz 149 TL
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 17 Puan
www.gunceltime.blogspot.c

İşte Benim Stilim All Star 30 Eylül 2015 Çarşamba, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim? 
www.gunceltime.blogspot.com 
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 30 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star çarşamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 30 eylül aysenur balci kiyafetleri, 30 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 30 eylül alınan puanlar, 30 eylül günün en kötüsü kim oldu,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top