iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
7 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 7 Eylül Pazartesi akşamı ekrana geldi. Bugün 7. bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 7 Eylül 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star 7. bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 7 Eylül Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

7 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Ayşegül Doğan 7 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşegül tasarım lansmanına gşdşyor konseptiyle çıktı.Ayşegül Siyah ispanyol paça uzun kollu  dekolteli tulum ve su yeşili kolye ile kombinleyerek  küçük siyah çanta ve topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.

Pantalon:100TL  Üst:150TL   Çanta:100TL  Ayakkabı:89TL   Kolye:860TL
İvana Sert : 7  Kemal Doğulu:7 Puan  -  Nur Yerlitaş Puan
Toplam Puan 20.. Puan

Ezgi Ünal 7 Eylül Giydiği Kıyafet: Ezgi bugün işe gidiyor konsepti ile mavi jean üzerine açık mavi uzun kollu gömlek, ceketi ile ve bordo çanta  ve ten rengi lugan stiletto giyerek podyumda yürüdü.

Gömlek: 50TL    Pantolon:150TL    Çanta:50TL    Ayakkabı 90TL Küpe 35
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 16 Puan

Özden Cerrahoğlu 7 Eylül Giydiği Kıyafet: Özden bugün kardeşi ile eğlenmeye gidiyor konsepti ile beyaz altın sarısı zincirleri olan mini şortlu tulum ve beyaz dikdörtgen çanta ve beyaz altın sarılı stiletto ile podyuma yürüyüşünü tamamladı.

Tulum:189TL   Ayakkabı:350TL    Çanta:59TL
İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 6Puan
Toplam 16 Puan

 Emel Özkızıltaş 7 Eylül Giydiği Kıyafet: Emel tatilde restoran gidiyor konsepti ile çıktı.Emel Kahverengi boyundan gümüş detaylı yırtmaçlı elbise ve kahverengi püsküllü çanta, kavrengi ayakkabıları ile çıktı.

Tulum:  TL     Çanta:200  TL      Ayakkabı:180   TL Takı:35
İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5  Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam17.. Puan

 Ayşenur Balcı 7 Eylül Giydiği Kıyafet:Ayşenur bugün açık arttırmaya gidiyor konsepti ie siyah kalem etek, üzerine gmlek fiyonklu üzerine siyah ceket ve küçük siyah çanta siyah topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.

Etek:  TL    Gömlek: 99 TL   Ceket:  139 TL  Ayakkabı: 60 TL   Çanta:71  TL Gözlük: 69  TL
İvana Sert7  Puan  -  Kemal Doğulu  Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 22 Puan

Gizem Güler7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Çiğdem Çelik 7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Nihal Candan7 Eylül Giydiği Kıyafet:
Gülşah Yılmaz 7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Tuğçe Ergişi 7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Ezgi Baylar 7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Nazlı Kayaaslan 7 Eylül Giydiği Kıyafet: 
Aycan Nurcan 7 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:

İşte Benim Stilim All Star 7 Eylül Pazartesi günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 7 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 7 eylül aysenur balci kiyafetleri, 7 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 7 eylül alınan puanlar, 7 eylül günün en kötüsü kim oldu,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top