aycan-nurcan-sencan-kardesler-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM AYCAN NURCAN (İKİZLER) KİMDİR

Yeni sezonu İşte Benim Stilim All Star ile ekranlarda yerini alan sevilen moda yarışması ilk bölümü ile ekrana geldi ve büyük beğeni topladı. Geçtiğimiz üç sezonun renkli ve iddialı yarışmacıları ile başlayan İşte Benim Stilim All Star ilk bölümü ile ekranlara geldi. Bu güne kadarki renkli yarışmacılardan oluşan yeni sezon yarışmacıları arasında hepimizin tanıdığı isimler yer almaktadır. Tv8 de yine bu sezona damga vuracak olan İşte Benim Stilim All Star da jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ile Uğurkan Erez olmaktadır. Toplam 15 yarışmacının yer aldığı yeni sezonda yarışmacılar bir bir podyum açılışlarını yaptılar. Yarışmada dikkatleri çeken ilk isim Aycan Nurcan Şencan kardeşler oldu. Güzel yarışmacılar Aycan ve Nurcan yani ikizler hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Aycan Nurcan kardeşlerin biyografi bilgileri ve resimleri...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

Aycan Nurcan Şencan Kimdir

İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki Aycan Nurcan Şencan ikiz kardeşler, 1987 yılında İsveç’de Uppsala kentinde Aycan ve Nurcan ikiz kardeş olarak doğmuşlardır. Babaları Oğuz Şencan, anneleri Zuhal Günaçtı moda tasarımcısıdır. İkizler daha 9 yaşında iken annelerinin defilelerine çıkmaya başlamıştır. Lise eğitimi bitene kadar İsveç’de yaşadıktan sonra 18 yaşında üniversite eğitimi için Amerika'ya Los angeles’a girmişler. Aycan Şencan, Los Angeles kentindeki Santa Monica College’de Güzel Sanatlar Akademisi Sinema ve Televizyon bölümünde okuyarak 2012 senesinin Mayıs ayında mezun olmuş.

Nurcan Şencan ise grafik üzerine okumuştur. Los angeles’ta 8 yıl yaşamışlar. Nurcan grafik, Aycan ise sinema ve oyunculuk üzerine eğitim almıştır. İsveççeyi ve İngilizceyi ana dili gibi konuşuyorlar bunun yanı sıra derdini anlatabilecek kadar da Almanca biliyorlar. 2013 yılında Aусan Şenсan, katıldığı Kainat Güzeli уarışmasında Zerafet Kraliçesi oldu. 2014 yılında “Bu Tarz Benim” adlı yarışma programına katıldı.

aycan nurcan kimdir, aycan nurcan kardeşler kaç yaşında, aycan nurcan ikizler biyografi, aycan nurcan resimleri, aycan nurcan instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim aycan nurcan şencan kimdir, işte benim stilim aycan sencan kimdir, iste benim stilimdeki nıhal boyu kilosu kaç, aycan nurcan boyu kilosu kac, all star aycan nurcan şencan kardeşler kimdir,

Zeynep Öztürk Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Tuğçe Ergişi Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Emel Özkızıltaş Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

Aycan Nurcan Şencan Resimleri
   
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top