gizem-guler-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM GİZEM GÜLER KİMDİR

Geçtiğimiz üç sezonun renkli ve iddialı yarışmacıları ile başlayan İşte Benim Stilim All Star ilk bölümü ile ekranlara geldi. Merakla beklenen ve sevilen yarışma İşte Benim Stilim All Star yarışması yeni sezon ile izleyici karşısında oldu. Bu güne kadarki renkli yarışmacılardan oluşan yeni sezon yarışmacıları arasında hepimizin tanıdığı isimler yer almaktadır. Tv8 de yine bu sezona damga vuracak olan İşte Benim Stilim All Star da jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ile Uğurkan Erez olmaktadır. Toplam 14 yarışmacının yer aldığı yeni sezonda yarışmacılar bir bir podyum açılışlarını yaptılar. Yarışmada dikkatleri çeken ilk isim Gizem Güler oldu. Güzel yarışmacı Gizem Güler hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Gizem Güler biyografi bilgileri ve resimleri...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

Gizem Güler Kimdir

İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki Gizem Güler 12 Eylül 1989 yılında Aydın Nazilli de doğmuştur ve Kuşadasında yaşamaktadır. Yarışmanın en iddialı isimlerinden biri olan Gizem Güler, Muğla Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulu mezunudur. Güzel yarışmacı Gizem Gürel, 11 yaşında spora başlamış ve basketbol, yüzme, tenis, windsurf, latin dansları, pilates gibi spor dallarıyla hala ilgilenmekte. Hobi amacıyla modelliğe başlayan Gizem Güler’in tecrübeleri arasında pilates eğitmenliği de yer almaktadır. 1,75 boyunda ve 57 kilo ağırlığında olan İşte Benim Stilim All Star yarışmasının güzeli, Wipe out yarışmasında yarışmacı olarak yer almış olan Gizem Güler Medcezir ve Kocamın Ailesi dizisinde de rol almıştır.

Gizem Gürel Boyu : 1,75
Gizem Gürel Kilosu : 57
Gizem Gürel Twitter : @gzmglr1
Gizem Gürel İnstagram: @gzmglr1

Gizem Gürel Rol Aldığı Dizi ve Yarışmalar
– İşte Benim Stilim All Star
– Bu Tarz Benim
– Kocamın Ailesi
– Medcezir
– Wipe Out

işte benim stilim all star yarışmacıları, iste benim stilim yarismacilari, iste benim stilim all star yarısmacilari kimler, iste benim stilim all star gizem güler kimdir, iste benim sitilim gizem guler kimdir, gizem guler kac yasinda, gizem guler kiyafetleri, gizem guler boyu kilosu kac, gizem güler resimleri,

Nazlı Hamarat Kimdir>>
Tuğçe Ergişi Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Emel Özkızıltaş Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

Gizem Güler Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top